"ПриватБанк" відповів обуреному клієнту / Ілюстрація REUTERS

Клієнт "ПриватБанку" стверджує, що в його особистий кабінет в сервісі "Приват24" вдалося увійти шахраям, які згодом оформили віртуальну карту з лімітом в 34 тисячі гривень.

Про це він написав у відгуку на сайті "Мінфін".

За його словами, "кредитні" гроші зловмисники одразу витратили.

"Коли я звертався в "ПриватБанк", щоб мені встановили кредитний ліміт, довго розглядали і відмовили. Шахраям же схвалили за секунду, плюс без моєї згоди списали гроші. Я звернувся в ПриватБанк щоб повернули гроші на рахунок, і мені відмовили, хоча гроші ще не дійшли. Мене просто кинув "ПриватБанк", і я думаю не без участі їх працівників", - заявив обурений клієнт.

У відповідь представник банку повідомив, що для оформлення віртуальної карти потрібен доступ в "Приват24", який передбачає знання пароля або пін-коду карти. 

Читайте також"Не ведіться на цих аферистів": у monobank заявили про нову шахрайську схему

"За правилами міжнародної платіжної системи, що діють для всіх гравців на ринку, дані списання не можуть бути оскаржені як шахрайські, оскільки був введений одноразовий пароль 3D Secure для підтвердження оплати. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям з боку третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій", - пише співробітник"Привату".

За його даними, ситуацію детально розглянули профільні фахівці й дали інформацію за результатами перевірки.

"Пошук і затримання зловмисників разом з проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів і згідно із законодавством знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, згідно з чинним законодавством запитом всю необхідну інформацію", - йдеться у відповіді.

скріншот

Вас також можуть зацікавити новини: