Протягом поточного року компанія «РУШ», якій належить Лінія магазинів EVA, інвестувала близько 400 млн грн у розвиток і розширення своєї мережі.

Половину загальної суми інвестицій було спрямовано на розвиток роздрібної мережі. Стільки ж склали витрати на розвиток логістики та e-commerce. У 2020 році основним напрямком інвестування буде розвиток інформаційних технологій. Про це розповіла виконавча директорка лінії магазинів EVA Ольга Шевченко в інтерв’ю виданню Investory News.

«У 2019 році наші інвестиції в розвиток мережі склали близько 200 млн грн, така ж сума була витрачена на логістику і e-commerce, Для порівняння, за 2016-2018 рр загальна сума інвестицій склала 800 млн грн. Впевнено можу сказати, що основним напрямком інвестування у 2020 році буде розвиток інформаційних технологій, e-commerce та логістики», – говорить Ольга Шевченко.

Відео дня

У планах мережі розширитися до 970 магазинів до кінця поточного року та відкрити 180 магазинів протягом наступного. За словами Ольги Шевченко, нові магазини будуть зосереджені у західних регіонах України. Для цього нещодавно компанія відкрила новий розподільчий центр у Львові.

Загальний обсяг вже інвестованих коштів у запуск складу перевищує 175 млн грн та ще планується 7-8 млн грн додаткових інвестицій. Згідно з планами компанії у 2021 році, львівський розподільчий центр буде обслуговувати близько 300 магазинів та обробляти весь товар, імпортований з країн ЄС. Плановий денний товарообіг нового РЦ – 9 млн грн.

Читайте такожЛінія магазинів EVA розпочала експорт власних торгових марок

Наразі РЦ у Львові працює з 98 магазинами. Він став третім розподільчим центром EVA (перші два у Броварах та Дніпрі). Окрім того, в Одесі функціонує сортувальний центр.

«У 2020 році ми плануємо збільшити кількість розподільчих центрів до чотирьох – наразі шукаємо майданчик в Одесі, щоб запустити РЦ у 2021 році», – говорить Ольга Шевченко.

Лінія магазинів EVA також продовжує інвестувати в роботу зі зворотним зв’язком від наявних клієнтів. «Два роки тому ми розпочали впроваджувати дуже ефективну і дорогу систему оцінки NPS. Кожен квартал ми отримуємо оцінку наших клієнтів, зроблену незалежним агентством, і кожного місяця проводимо не менше 100 опитувань по кожному магазину, для того щоб розуміти, як клієнти оцінюють кожен наш магазин», – розповіла Ольга Шевченко.

За її словами, інвестиції у відкриття одного магазину становлять близько 1-1,5 млн грн. Кошти йдуть  на ремонт та обладнання. Строк виходу на самоокупність 2-4 роки.

«До відкриття ми робимо детальні прогнози й дуже чітко стежимо, щоб зроблені інвестиції повернулися в повному обсязі у вигляді чистого прибутку в період, що не перевищує чотири, а краще три роки», – пояснює Ольга Шевченко.

ТОВ «РУШ» – юридична особа, яка володіє Лінією магазинів EVA. Зареєстрована у 2002 році у місті Дніпро. Розмір статутного капіталу – 10 млн грн. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів формату drogerie. За 17 років компанія зросла до кількості 900 магазинів по всій території України, представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 37 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 осіб.