
Вранці, 28 квітня, у соцмережах почала ширитися інформація про те, що в роботі кас та мобільного додатку мережі гіпермаркетів "Епіцентр" стався збій.
Зокрема, в жодному з магазинів мережі неможливо здійснити покупки.
У деяких повідомленнях висловлювалися припущення про хакерську атаку.
Згодом компанія випустила офіційну заяву, де зазначила, що збій спричинений технічними проблемами.
"Маємо тимчасові технічні проблеми, на даний момент вжиті всі заходи щодо відновлення роботи", - йдеться у заяві прес-служби.
Збій в роботі українських компаній – останні новини
26 квітня в Україні стався масштабний збій в роботі банківських терміналів та інших сервісів, зокрема державних. Зокрема, збій торкнувся роботи "Дії" та "Нової пошти". Корім цього, через проблеми в роботі "Ощадбанку" у київському метрополітені було неможливо розрахуватися банківськими картками.
Пізніше у "Дії" заявили, що збій в роботі застосунку стався через технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних.
23 березня "Укрзалізниця" повідомила про технічний збій в IT-системі, внаслідок чого не працювали онлайн-сервіси компанії. Зокрема тимчасово не працювали продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.