Американська технологічна компанія Apple провела в Театрі Стіва Джобса в Купертіно першу в цьому році прес-конференцію, на якій показала свої нові продукти.
Очікувалося, що компанія представить оновлені гаджети, наприклад - нову версію AirPods і планшетів iPad mini і Air. Але досить несподівано Apple всі свої нові гаджети анонсувала за тиждень до заходу, просто розіславши прес-релізи.
Як виявилося, уся прес-конференція була присвячена новим сервісам компанії.
Apple TV+
Одним із таких став сервіс з ексклюзивними фільмами й серіалами Apple TV+, який повинен створити серйозну конкуренцію на ринку онлайн-стрімінгу, де сьогодні домінують Amazon і Netflix. Ще до презентації експерти припустили, що новий сервіс від Apple може стати "вбивцею Netflix".
Цей онлайн-кінотеатр без реклами запуститься восени й буде показувати серіали та як фільми, доступні на інших майданчиках, таких як Hulu і HBO, так і контент, зроблений на замовлення самої Apple.
Читайте такожСтрімінгові сервіси перевершили кабельне телебачення за кількістю абонентів
У створенні контенту будуть брати участь відомі режисери й актори, наприклад Стівен Спілберг, Джей Джей Абрамс і М. Найт Шьямалан, актори Джейсон Момоа, Різ Уізерспун і Дженніфер Еністон, телеведуча Опра Уінфрі. До речі, новий сервіс Apple TV+ особисто представив режисер Стівен Спілберг.
Сервіс запрацює восени 2019 року. Дивитися шоу з TV+ можна буде через додаток Apple TV для smart-TV, телевізійних приставок, iPhone, iPad і комп'ютерів під управлінням macOS. Доступ до ексклюзивного контенту буде продаватися за передплатою (її ціна поки не оголошена).
Також Apple оголосила про запуск оновленого сервісу Apple TV у більш ніж 100 країнах з травня. Його користувачі зможуть отримати доступ до різних фільмів, а також телевізійних шоу та спортивних програм. Крім iPhone і iPad сервіс з осені буде доступний на Mac, а також на Smart TV різних виробників, зокрема Samsung, LG, Sony та ін.
Нова версія Apple TV буде аналізувати, який контент подобається користувачу, на основі цього пропонувати рекомендації фільмів і серіалів у різних стримінгових додатках.
Apple Card
Сервіс Apple Card дозволить завести кредитну карту через Apple Pay. Через нього можна буде відстежувати й аналізувати свої доходи та витрати: їх можна буде розподіляти по категоріях і отримувати інформацію про власні платежі.
Користуватися нею можна буде у додатку Apple Wallet - так само, як прив'язаною картою в системі Apple Pay.
Компанія також випустила кредитну картку на фізичному носії з такими ж умовами, як і в додатку.
Сервіс також буде надавати щоденний кешбек. Він складе 2% від будь-яких покупок через Apple Pay, 3% від покупок в програмах і магазинах Apple, а також 1% при покупках через фізичну карту.
Партнерами Apple в цьому проекті виступають Goldman Sachs Bank і Mastercard.
Аналіз платіжної інформації буде відбуватися на пристрої, Apple не буде мати доступу до неї.
Однак це працює лише на території США і про появу в інших країнах нічого не сказали.
На думку співзасновника monobank Дмитра Дубілета, навряд чи Apple запустить свій банківський продукт в Україні найближчі років п'ять. "Але українці від вчорашнього анонсу все одно виграють! Наприклад, Apple показала. що Visa/Mastercard можуть робити винятки в своїх правилах і дозволяти випускати пластикові карти взагалі без номера", - зазначив Дубілет.
Apple News+
Крім того, Apple представила оновлену версію свого агрегатора новин - Apple News+.
З його допомогою можна буде отримати доступ до новинних ресурсів та різних журналів.
В даний час сервіс Apple News надає доступ до 3 тис. журналів різної тематики, включаючи моду, новини, спорт, подорожі та ін. Разом з цим користувачам будуть доступні статті в інтернет-виданнях із платною підпискою, таких як The Wall Street Journal, а також Wired, Popular Science, National Geographic та інші.
Читайте такожВийшло оновлення iOS: підтримка Apple News Plus та навушників AirPods 2
Сервіс також буде враховувати персональні вподобання користувачів, для того щоб пропонувати найбільш цікаві для них статті. Однак додаток не буде відстежувати мережеву активність людини для формування інтересів - тільки статті, завантажені на пристрій користувача, підкреслив представник Apple.
Вартість передплати складе $9,99 на місяць у США і $12,99 - в Канаді, перший місяць використання безкоштовний. У компанії запевняють, що сумарна вартість передплати на усі доступні в News+ ЗМІ складає близько восьми тисяч доларів.
Крім того, анонсували вихід Apple News в Канаді, а також у Великій Британії та Австралії в кінці 2019 року.
На відміну від Apple TV+, новинний сервіс буде доступний тільки власникам гаджетів Apple.
Apple Arcade
Компанія також представила підписку на мобільні гри в App Store - сервіс Apple Arcade.
Підписка на нього дає доступ до більш ніж 100 ексклюзивних ігор. Ніяких подробиць в корпорації розкривати не стали, лише показали нарізку з різних проектів, але навіть не озвучили вартість передплати.
Читайте такожGoogle представила власний стримінговий ігровий сервіс
Серед розробників ігор для нового сервісу значаться Konami і Sega. Сервіс з'явиться восени 2019 року у вигляді нової вкладки в App Store для iOS, macOS і tvOS більш ніж в 150 країнах.
У 2018 році аналітична компанія IHS Markit оцінила ринок ігор для iOS, операційної системи Apple, до 33,5 млрд доларів, пише Бі-Бі-Сі.
На цьому ринку є місце для такої платформи Apple Arcade, яка не буде фінансуватися за допомогою внутрішньоігрових покупок або реклами, каже директор IHS по ігровому ринку Пірс Хардінг-Роллс.
"Рішення Apple представити новий сервіс підписки на ігри, що має своїх кураторів, і підтримати розробку ексклюзивних ігор для платформи Arcade означає, що компанія почала набагато щільніше працювати з гральним ринком", - додає він.