Ілюстрація / REUTERS

Сервіс мікроблогів Twitter виявив, що через помилку він міг ділитися даними користувачів з рекламодавцями, хоча не мав на це відповідних дозволів. Також сервіс міг робити припущення про пристрої, знову ж таки, без дозволу.

Читайте такожНа Apple подали до суду через прослуховування користувачів Siri

Про це повідомляє портал ITC.ua.

Відео дня

"Twitter пояснив, що якщо користувач натискав або переглядав рекламні оголошення в одному з його мобільних додатків, починаючи з травня 2018 року, він міг передавати рекламодавцям непередбачену інформацію, таку як код країни користувача та час взаємодії з оголошенням", - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що з вересня 2018 року сервіс також міг показувати користувачам рекламу на основі зроблених їм висновків про пристрої. Ці дані залишилися в Twitter. Обидві помилки були виправлені лише 5 серпня цього року. Тим не менш, компанія заявляє, що вона все ще визначає, хто міг бути порушено цими збоями.

Це не вперше, коли Twitter помилково використовує та передає дані користувачів без відповідних дозволів. Наприклад, у травні з'ясувалося, що сервіс випадково зберігав інформацію про розташування користувачів iOS і передавав ці дані третім сторонам. Крім того, одного разу сервіс продав доступ до даних досліднику з компанії Global Science Research, яка також збирала дані в Facebook і ділилася ними з Cambridge Analytica.