Абоненти 'Київстар' можуть використовувати застосунок 'Дія' та цифровий підпис для ідентифікації

Усі операції, які раніше потребували оригіналу паспорта, тепер можна здійснювати швидше та простіше із застосунком Дія. Серед найпопулярніших послуг: перехід на контрактну форму обслуговування, заміна SIM-карти, перехід на Київстар від іншого оператора та інші.

Скористатися Дією можна не лише у фірмових магазинах "Київстар", а й в магазинах партнерів, зокрема мультибрендових мережах електроніки Алло, ЖЖУК та інших. Для ідентифікації абонентам достатньо в застосунку відкрити документ, що посвідчує особу та вибрати опцію штрих-код. Працівник магазину внесе код в систему й абоненту залишиться лише підтвердити запит на передачу копії цифрового документа.

"Київстар" спільно з сервісом державних послуг "Дія" інтегрував процес ідентифікації користувачів у власні IT-системи, щоб забезпечити абонентам більш захищений спосіб перевірки документів та скоротити час обслуговування.

Відео дня

Також "Київстар" завершив впровадження в усіх своїх магазинах цифрового графічного підпису документів на екрані планшета або смартфона. Для цього Digital-команда та рітейл "Київстар" розробили спеціальний додаток Jet для обслуговування клієнтів та продавців.

Підписом можна скористатися, наприклад, при підключенні контрактних тарифів. При цьому оформлення контракту потребуватиме лічених хвилин, оскільки не потрібно витрачати час на підготовку та друк паперових документів. Окрім швидкості та зручності, цей функціонал є більш екологічним, адже абоненти замість паперових документів отримують їх електронну версію на свій email. Такі документи мають ту ж юридичну силу як і надрукований варіант.

Нова послуга стала можливою завдяки підтримці регулятора галузі (НКРЗІ), який змінив застарілі норми законодавства та відкрив додаткові можливості для реалізації сучасних цифрових рішень. Це ще один важливий крок на шляху до paperless-документообігу та новітніх технологій.

Довідка. "Київстар" – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрали майже 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн користувачів "Домашнього інтернету". Компанія надає послуги на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G. Наразі 88,5% населення України живе на території дії мережі LTE Київстар.

Компанія є лідером ринку мобільного зв’язку, фіксованого інтернету і конвергентних послуг (зв’язок, інтернет, ТБ). "Київстар" надає інноваційні рішення з використанням Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, та інші. Для стартап-компаній створена унікальна платформа Open API з можливістю використовувати аналітичні дані оператора для розробки цифрових продуктів.

Акціонери "Київстар" – міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Компанія "Київстар" 23 роки працює в Україні, і визнана як найдорожчий бренд України, найбільший платник податків у галузі зв’язку, кращий роботодавець та соціально-відповідальна компанією.