Huawei  / ілюстрація REUTERS

Huawei представила річний фінансовий звіт за 2021 рік, в якому йдеться про стабільну бізнес-діяльність компанії. Так, виручка Huawei у 2021 році становила 636,8 млрд юанів, а чиста виручка — 113,7 млрд юанів, що на 75,9% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Витрати Huawei у сфері розробок і досліджень (R&D) за 2021 рік склали 142,7 млрд юанів, що становить 22,4% від загальної виручки. Загальні витрати у R&D-напрям за останні 10 років сягнули 845 млрд юанів. У майбутньому компанія планує збільшити свої інвестиції у цю сферу.

Завдяки підвищенню прибутковості основних бізнесів Huawei грошовий потік компанії від операційної діяльності у 2021 році стрімко зріс і становив 59,7 млрд юанів.

У 2021 році виручка напряму з виробництва обладнання для операторів мобільного зв’язку (Huawei Carrier Business) становила 281,5 млрд юанів. Підрозділ допоміг операторам по всьому світу розгорнути 5G-мережі. Результати незалежних тестувань показали, що 5G-мережі від Huawei для клієнтів у 13 країнах, зокрема Швейцарії, Німеччині, Фінляндії, Нідерландах, Південній Кореї і Саудівській Аравії, забезпечують найкращий користувацький досвід. Співпрацюючи з операторами та партнерами, Huawei підписала понад 3000 комерційних угод з промислового застосування 5G. Наразі 5G-мережі широко застосовують на виробництвах, шахтах, металургійних заводах, у портах і лікарнях.

Відео дня

Завдяки безперервній цифровій трансформації напрям з роботи з підприємствами (Huawei Enterprise Business) також показав швидкий розвиток, сягаючи виручки обсягом 102,4 млрд юанів у 2021 році. Торік Huawei запустила 11 рішень, заснованих на різних користувацьких сценаріях, для таких основних галузей, як урядова діяльність, транспорт, фінанси, енергетика та виробництво. Зокрема, компанія створила декілька спеціальних команд, які б опікувалися питаннями вугледобування, інтелектуальних доріг, а також митниці та портів, щоб об’єднати ресурси для ефективнішого задоволення клієнтських потреб.

Понад 700 міст та 267 компаній із рейтингу Fortune Global 500 обрали Huawei у ролі партнера з цифрової трансформації. Наразі компанія співпрацює з понад 6 000 підприємств з обслуговування та експлуатації у всьому світі.

Напрям із виробництва споживчої електроніки (Huawei Consumer Business) зосередив усі зусилля на клієнтських бажаннях і потребах, продовжуючи розвиток всесвітньої екосистеми для інтелектуальної підключеної епохи, в межах стратегії Seamless AI Life для споживачів у будь-якій точці планети. У 2021 році виручка цього бізнес-напряму становила 243,4 млрд юанів, а продажі інтелектуальних носимих гаджетів, смарт-екранів, бездротових навушників (TWS) і мобільних сервісів Huawei (HMS) постійно збільшувалися. Зокрема, сегменти інтелектуальних носимих гаджетів і смарт-екранів показали приріст на 30% у річному обчисленні. Станом на 2021 рік HarmonyOS була використана на понад 220 мільйонах пристроїв Huawei та стала найшвидшою операційною системою для мобільних пристроїв у світі.

Торік компанія Huawei також зосередилася на створенні екосистем openEuler, MindSpore та HarmonyOS на засадах відкритої співпраці та спільного розвитку. Наразі понад вісім мільйонів розробників застосовують відкриті платформи, програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом та інструменти розробки Huawei для дослідження нових бізнес-сценаріїв і моделей.

Усі фінансові дані у річному звіті 2021 року пройшли незалежну перевірку KPMG, однією з міжнародних аудиторських компаній великої четвірки. Щоб завантажити річний звіт 2021 року, будь ласка, перейдіть за посиланням.