"Київпатранс" стверджує, що їм бракує потягів для електрички / фото Киев Оперативний

У роботі міської електрички Києва виникли чергові збої, через які, за повідомленнями ЗМІ, від самого ранку 20 лютого на станції "Троєщина-2" спостерігалося велике скупчення людей.

Багато з них не змогли потрапити всередину вагонів, щоб зранку дістатися пункту свого призначення. Найвідчайдушні випробували себе у в небезпечній ролі "зачеперів" - люди просто чіплялися за останній вагон, пише ТСН.

У КП "Київпастранс" у відповідь на запит ТСН пояснили, чим обумовлені затримки поїздів міської електрички та їхнє нечасте курсування.

Відео дня

Читайте такожНа станціях столичної електрички з'явилися турнікети для безконтактної оплати

У комунальному підприємстві розповіли, що станом на 20 лютого щоденно працюють 9 електропоїздів, і наразі бракує необхідної кількості локомотивних бригад через різні обставини, зокрема через збільшення випадків сезонних хвороб, а також технічних несправностей потягів електрички.

Крім того, кілька поїздів курсують зі зменшеною кількістю вагонів - до чотирьох одиниць, через повну зношеність колісних пар на відчеплених вагонах.

"До 2014 року більша частина колісних пар та їх комплектуючі для України, виготовлялися на підприємствах РФ та підприємствах, які нині перебувають на територіях ОРДЛО. На сьогодні українські виробники даної продукції не в змозі одночасно задовольнити всі потреби залізничних підприємств України по випуску та ремонту колісних пар", - пояснюють у комунальному підприємстві.

Зазначимо, що станції "Троєщина" і "Троєщина-2" знаходяться на житловому масиві Райдужний, осторонь від самої Троєщини.