У метрополітені обіцяють вирішити проблему / фото УНІАН

Метро Києва нормалізувало роботу після масштабного колапсу, який стався 16 грудня через збій у системі безготівкової оплати проїзду.

Про це повідомила в ефірі прес-секретарка КП "Київський метрополітен" Наталія Макогон, передає «Обозреватель».

Читайте такожУ столичному метро назвали причину вчорашнього збою в системі оплати картками

Відео дня

За словами Макогон, після НП працівники метрополітену спільно з фахівцями комунального підприємства ГІОЦ – оператора систем електронного квитка – розпочали відпрацьовувати різні варіанти стандартних і нестандартних ситуацій, щоб у майбутньому уникнути повторення інциденту.

"Також планується впровадження резервної системи, оффлайн, яка працюватиме з електронним квитком", – розповіла вона.

Макогон нагадала, що з квітня 2020 року міський транспорт столиці планується повністю перевести на електронний квиток.

"Зараз у нас перехідний період. Зважаючи на наш пасажиропотік і обладнання, яке в метрополітені подекуди працює навіть не один десяток років, цей перехідний період проходить непросто. Але ми робимо все можливе і сьогодні все працює в звичайному режимі", – запевнила представниця КП.

У понеділок, 16 грудня, в метро Києва тимчасово не працювали системи Smart Card, Pay Pass і карти киянина, через що пасажирам довелося стояти у величезних чергах за жетонами, які обіцяли скасувати ще в жовтні. На станції метро "Площа Льва Толстого" люди, які так і не дочекалися вирішення проблеми, виламали турнікети разом з огорожею.