Обидві компанії планують подавати апеляцію / Ілюстрація REUTERS

За рішенням суду компанії мають кваліфікувати водіїв виключно як співробітників. Про це повідомляє The Guardian.

Читайте такожUber подовжить дистанційну роботу для співробітників до 2021 року

В Uber і Lyft є 10 днів, щоб подати апеляцію.

Закон

Торік губернатор Каліфорнії Гевін Ньюсом підписав закон, спрямований на такі компанії, як Uber і Lyft. У ньому зазначені умови, при дотриманні яких компанії можуть кваліфікувати людей як підрядників, а не співробітників.

На думку судді, позиція цих компаній «не узгоджується з незаперечною реальністю, що вони наймають водіїв і укладають з ними контракти».

Реакція водіїв

В Uber мають намір подати апеляцію. У компанії заявили, що більшість водіїв «хочуть працювати незалежно».

«У ситуації, коли понад 3 мільйони каліфорнійців залишилися без роботи, наша влада має зосередитися на створенні робочих місць, а не на спробах закрити всю галузь під час економічної депресії», - додали в Uber.

У Lyft також заявили, що подадуть апеляцію.

«Водії не хочуть бути найманими працівниками, точка», - зазначили в компанії.

Інші проблеми Uber

  • У листопаді 2019 року транспортне управління Лондона не продовжило ліцензію сервісу на замовлення таксі Ube, оскільки на думку управління, таксі служби Uber не забезпечувало належну безпеку пасажирів.
  • У грудні 2019 року Окружний суд Франкфурта заборонив сервіс онлайн-замовлення таксі Uber. У бізнес-моделі Uber суд побачив антиконкурентні порушення. Позов подавала служба таксі Taxi Deutschland.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram