Яценко "брав" виборця концертами, на що витратив понад 5 мільйонів  / фото УНІАН

Мажоритарник-самовисуванець із 200-го округу Антон Яценко витратив на парламентську кампанію 6,92 мільйона гривень – його виборчий фонд був найбільшим серед мажоритарників.

Про це повідомляє громадський рух "Чесно", який проаналізував усі доступні фінансові звіти кандидатів-мажоритарників на сайті ЦВК.

Найдешевша виборча кампанія була у мажоритарника Юрія Камельчука, який обирався від "Слуги народу" на 124 окрузі. Офіційно він витратив на вибори 6700 гривень, що у 1017 разів менше, ніж фонд Яценка. 

Відео дня

Читайте такожСкандальний нардеп Яценко не проходитиме детектор брехні: "Я – не дівчинка-шлюшка" (відео)

Відзначається, що Яценко не витрачав значних коштів на телерекламу, а зосередився на організації концертів.

У період виборчої кампанії за його "підтримки" на окрузі виступали DZIDZO, Олег Винник, ALYOSHA, Оля Полякова, Тіна Кароль, гурти "Антитіла" та "НеАнгели". 

Більшість концертів відбувалась у межах відкриття відремонтованих за державні кошти площ, парків тощо.

На масові заходи з виборчого рахунку кандидата витратили 5,4 мільйона гривень, а Яценко здобув 69% підтримки виборців округу №200.

Натомість Камельчук свої неповні офіційні 6,7 тисячі гривень витратив на ефіри на місцевому телебаченні. 

При цьому "Чесно" відзначає, що фактично кампанія Камельчука була принаймні вдвічі дорожчою за офіційно прозвітовану суму. Бо, згідно з бібліотекою реклами Facebook, кандидат від кінця червня до 19 липня, коли тривала виборча кампанія, замовив реклами в цій соцмережі на 286 доларів (близько 7100 гривень).

Камельчук пояснив це тим, що оплачував рекламу у Facebook з особистої банківської картки, а не з виборчого фонду.