Зміни наберуть чинності до кінця 2019 року shopcatalog.com

Американська корпорація Facebook оголосила про зміну правил управління рекламою щодо показу оголошень житла, роботи або іпотечного кредитування.

Читайте такожFacebook посилює боротьбу з фейками напередодні виборів в Україні і Європі

Тепер рекламодавці не будуть мати права обмежувати показ оголошень за віком, статтю або поштовим індексом, передає kommersant. Зміни наберуть чинності до кінця 2019 року.

Відео дня

У березні минулого року на Facebook подали до суду американський Національний альянс за справедливе житло (NFHA), а також Американський союз громадянських свобод (ACLU), стверджуючи, що компанія проповідує політику дискримінації. За результатами судового процесу Facebook зобов'язалася змінити правила таргетування реклами, а також сплатила $5 млн учасникам колективного позову.

У серпні 2018 року Facebook вже видаляла 5 тис. рекламних опцій (включаючи етнічний таргетинг) для захисту від дискримінації.