Вчені знайшли невідоме досі стародавнє місто / Flickr/ALFGRN

Археологи відкрили стародавнє втрачене місто на території сучасного іракського Курдистану. Кам’яні фундаменти, таблички й інші історичні артефакти вказують на те, що місто процвітало біля підніжжя гір Загрос близько 4 тисяч років тому.

Як пише Newsweek, знайдене поселення здивувало дослідників, які називають відкриття в місцевості під назвою Кунара «маленькою революцією». Група французьких вчених працювали в історичному районі з 2012 до 2018 року. Про це йдеться у звіті Національного центру наукових досліджень Франції. Це стало можливим лише після падіння режиму Саддама Хусейна в Іраку.

Читайте такожНазвані шість стародавніх споруд, які досі впливають на життя людини

Розкопки в Кунарі вказують на те, що тут колись процвітало місто гірського народу, який жив біля західного кордону Месопотамії. Вчені знайшли докази того, що жителі загубленого міста займалися розведенням худоби, будували системи зрошення для аграрних потреб, а також вели торговельні записи про продаж різних товарів, наприклад, муки.

На  знайдених в Кунарі кам’яних табличках містяться символи, які описують стародавній регіон, який простягається від південних меж сучасної Туреччини до Перської затоки. Вчені вважають, що знайдене місто існувало в часи першої імперії на території Межиріччя – Аккадської імперії.