Ілюстрація / REUTERS

Google вводить додаткові правила розміщення політичної реклами, що істотно ускладнює її таргетування.

Про це йдеться в заяві компанії, пише Громадське.

Читайте такожУ Кабміні почали перехід на онлайн-сервіси Google: корпорація подарувала 1000 акаунтів

Відео дня

Нові правила забороняють кандидатам націлюватися на вузькі категорії веб-користувачів в залежності від їх політичної приналежності. Зокрема, орієнтувати політичну рекламу можна буде лише за трьома ознаками: вік, стать і місце розташування користувачів.

У Google також заявили, що заборонять «робити явно неправдиві заяви, які можуть значно підірвати участь або довіру до виборчого або демократичному процесу», в тому числі ті, які намагаються ввести людей в оману щодо голосування.

Нові правила протягом тижня почнуть діяти в Великій Британії, де в грудні пройдуть дострокові парламентські вибори. До кінця року вони будуть також введені для Євросоюзу, а з січня 2020 року — для інших країн.

Нагадаємо, у Google Camera виявили вразливість, яка дозволяла записувати розмови та відео користувачів Android.