Понеділок,
24 липня 2017
Наші спільноти

Британські вчені знайшли "гени сили"

Дослідники виміряли силу хватки понад 140 тис. британців і близько 50 тис. голландців, данців і австралійців. Геномний аналіз виявив 16 генетичних варіантів, пов'язаних із м'язовою силою.

Геномний аналіз виявив 16 генетичних варіантів, пов'язаних з м'язовою силою / фото popmech.ru
Геномний аналіз виявив 16 генетичних варіантів, пов'язаних із м'язовою силою / фото popmech.ru

Фахівці з Кембриджського університету виявили поширені генетичні варіанти, які впливають на м'язову силу. Результати дослідження були опубліковані в журналі Nature Communications.

Дослідники виміряли силу хватки понад 140 тис. британців і близько 50 тис. голландців, данців і австралійців. Геномний аналіз виявив 16 генетичних варіантів, пов'язаних з м'язовою силою. Багато з цих генів, які були розташовані поряд з генами, що відповідають за структуру і функції м'язових волокон і зв'язок нервової системи з клітинами м'язів.

Людям через 20-30 років не буде потрібен секс для розмноження – науковці

Мутації у пов'язаних з м'язовою силою генах призводять до різних видів м'язової дистрофії. У той же час, сила хватки пов'язана із загальним станом здоров'я, включаючи серцево-судинні захворювання, ризик смерті і ймовірність переломів, проте раніше не було зрозуміло, чи впливає на це безпосередньо генетика або слабка хватка – наслідок погіршення здоров'я.