Субота,
19 серпня 2017
Наші спільноти

Що купують через Інтернет (опитування)

66% користувачів мають такий досвід

66% українських користувачів Інтернету відзначають, що мають досвід здійснення онлайн-покупок.

Про це УНІАН повідомили у прес-службі компанії InMind за результатами опитування аудиторії користувачів Інтернету.

Зазначається, що 50% від усій аудиторії Інтернету, які здійснюють онлайн-покупки, складають користувачі віком 21-30 років. При цьому серед онлайн-покупців 36% складають осіб з доходом вище середнього і високим.

Основна категорія товарів, що купують через Інтернет, це книги (33% користувачів). Також зросла кількість онлайн-покупців мобільних телефонів і аксесуарів (26%). Серед інших популярних категорій – комплектуючі для ПК, побутова техніка (більш як 12-25%). Чверть усіх покупців використовують онлайн-магазини для придбання подарунків.

Ті, хто не використовує Інтернет для покупок, відзначили два основні бар`єри онлайн-покупок. Перший пов`язаний з недовірою до онлайн-продавців (40% опитаних), а другий – з нерозумінням переваг порівняно зі звичайними магазинами, відсутністю такої необхідності (38%). Ще 13% аудиторії зупиняє відсутність необхідних навиків – бар`єр, який порівняно простіше подолати. Тільки 12% назвали причиною невикористання послуг онлайн-магазинів бажання побачити товар до придбання.

***Репрезентативне опитування користувачів Інтернету проводився методом онлайн-інтерв`ю з респондентами access-панелі Opinion© у II кварталі 2010 року. Вибірка квотна, репрезентативна.

Довідка УНІАН. InMind, www.inmind.com.ua - дослідницьке агентство повного циклу, представник міжнародної мережі Factum Group в Україні. Надає послуги у галузі маркетингових досліджень і консалтингу.

Читайте про найважливіші та найцікавіші події в УНІАН Telegram та Viber
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів
loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку