Секс на пляжі виявився небезпечним для екології / фото ua.depositphotos.com

Вчені встановили руйнівний для планети вплив секс-туризму. Виявилося, що наплив любителів випадкових статевих контактів на деякі пляжі пошкодив природні комплекси.

Дослідженням займалися група вчених з декількох університетів Іспанії та Австралії. Їхня доповідь опублікована на порталі ScienceDirect.

Вивчалися кілька пляжів на популярному іспанському курорті. В особливій небезпеці опинилися дюни Маспаломас на Канарських островах. Це одні з небагатьох збережених в Європі піщаних пагорбів, що переміщаються. Тут знаходяться рідкісні рослини тамешкають унікальні тварини.

У ході дослідження вчені вивчили близько 300 популярних "секс-майданчиків" загальною площею 5,8 тисячі квадратних метрів.

Читайте такожВчені запитали людей про секс з роботами: що показало опитуванняРезультати дослідження показали, як статева активність приїжджих негативно позначилася на місцевій флорі та фауні: від викинутих недопалків, контрацептивів і витоптаної трави постраждали десять видів рослин і деякі особини тварин. Часто гігантські ящірки Гран-Канарії часто приймають презервативи за медуз, з'їдають їх і гинуть.

Раніше британські вчені визначили оптимальний час сну, щоб не мати проблем із серцем.

Вас також можуть зацікавити новини