Фото УНІАН

Головна транспортна проблема в Києві полягає в тому, що вся житлова інфраструктура не перепризначена для того, щоб люди могли добиратися з дому на роботу. Кияни, які живуть на лівому березі, де сконцентровані найбільші житлові масиви, витрачають приблизно два місяці на рік на дорогу на роботу і назад.

Про це під час дебатів учасників праймеріз у київські мери на каналі ZIK розповів народний депутат від «Слуги народів» Олександр Дубінський.

«Тобто, 63 дні у рік кияни могли б працювати і насолоджуватися життям, замість того, щоб кататися з дому на роботу і назад».

Відео дня

За словами Дубінського, щоб це виправити, міська влада не повинна удавати, що будує метро (щоб його збудувати, потрібні роки і мільярди інвестицій), а замість цього необхідно завантажити у години пік смуги громадського транспорту.

«Потрібно створити виділені лінії для спеціальних автобусів і трамваїв, відновити електротранспорт. Нарешті, поєднати трамваями лівий і правий берег, як це було раніше. Створити умови, при яких комунальний транспорт стане сучасним і не буде відставати від графіка, а буде їздити, приносячи комфорт киянам і дохід — міському бюджету», - пояснив учасник праймеріз.

Водночас в нинішніх умовах метро на Троєщину — дуже віддалена перспектива, оскільки на його будівництво потрібні мільярди гривень. Мало того, коли проектувалось метро, не були прийняті в розрахунок злами ґрунту, а це значно уповільнює процес.

«Але київська влада системно піариться на цьому проекті, виділяючи мільйони гривень щорічно нібито на добудову метро, а самі кладуть ці гроші у свої кишені», - вважає Дубінський.