Ілюстрація REUTERS

Банки Німеччини намагаються зірвати запровадження будь-яких нових санкцій проти Росії, щоб вони могли зберегти свій чинний бізнес з російськими клієнтами.

Про це, як пише Reuters, свідчить внутрішній документ лобістської групи, який потрапив у руки журналістів. Ризик запровадження нових обмежень на ведення бізнесу в Росії збільшився після того, як Демократична партія перемогла на виборах і взяла під контроль Палату представників у Конгресі. Нові антиросійські заходи можуть підірвати зірвати інвестиції, які німецькі банки вклали у російський газопровід «Північний потік-2».

Щоб цього не сталося, кредитори з найбільшої економіки Європи розгорнули велику лобістську кампанію, в ході якої вони переконують американських депутатів і урядовців не обкладати санкціями банки Росії. Німецькі банкіри стверджують, що шкода буде настільки великою, що від неї можуть похитнутися глобальні ринки.

Відео дня

Читайте такожEUObserver: Санкції можуть бити по Росії сильніше, ніж здається

«У нинішній формі пропозиція зачепить не лише президента Росії й олігархів, тісно пов’язаних з Путіним, а й накладе жорстке ембарго на всю РФ», - йдеться у документі, підготованому Асоціацією німецьких банків.

«Міжнародні фінансові інститути, які вже діють у Росії, зіштовхнуться з новими санкціями, які спричинять масивні ділові виклики й проблеми з відповідністю», - зазначено в документі.

Німецькі кредитори просять США зробити для них виключення і дозволити «закінчити справи, які не так просто зупинити». Видання зауважує, що документ датований третім грудня 2018 року. Асоціація німецьких банків включає в себе 180 установ. Тож документ відображає загальну позицію німецького сектору.

Читайте такожEUObserver: Німеччина хапається за «Північний потік-2» через плани відмовитися від вугілля

Проект «Північного потоку-2», вартість якого сягає 9,5 мільярдів доларів, не згадується в ньому. Однак, російський газопровід лежить в ядрі нинішніх лобістських зусиль з боку Німеччини.

«Північний потік-2 – це слон в кімнаті», - сказав неназваний співрозмовник видання, поінформований про деталі кампанії.