Вівторок,
06 грудня 2016

Наші спільноти

"Спотворює і обманює": російська газета попередила своїх читачів про пропаганду Кремля на центральному ТБ (фото)

Газета "Якутськ вечірній" розмістила в розділі телепрограми попередження про можливі "неправдиві відомості" в програмах центральних каналів.

Якутск ТВ / twitter.com/oooromanova
У повідомленні наголошується, що телеканали " НТВ " і «Росія» частіше допускають «спотворення» / twitter.com/oooromanova

Про це повідомляє "Дождь" з посиланням на користувачів соцмереж.

У повідомленні наголошується, що телеканали " НТВ " і "Росія" найчастіше помічені у допущенні "спотворень і неправдивих відомостей" у своєму ефірі.

4 березня телеканал НТВ випустив фільм під назвою "Боржники держдепу", в якому йшлося про те, що газета "Якутськ вечірній" отримувала кошти з іноземних джерел, пов'язаних з державним департаментом США.

В РФ суспільство відмовилося від альтернативної інформації з України - російський соціолог

Після виходу фільму Громадська колегія зі скарг на пресу назвала фільм НТВ "помилковим доносом", в якому використовувалися "маніпулятивні способи впливу на свідомість глядачів".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів

Новини світу

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку