До уваги ЗМІ!

Запрошуємо вас долучитися до щорічної прес-конференції Bosch Group в Україні, яка відбудеться в онлайн-форматі завтра, у четвер, 10 червня 2021 о 11:00.

Реєстрація за посиланням

Відео дня

Протягом трансляції ТОП-менеджмент компанії оприлюднить ключові показники роботи у 2020- 2021 роках:

  • обсяг продажів у 2020 році;
  • основні напрямки, в яких було зосереджено зусилля та ресурси компанії;
  • розвиток інноваційного бізнесу Bosch в Україні;
  • проєкти корпоративної соціальної відповідальності

У 2020 році компанії Bosch в Україні, як і більшості бізнесів, довелося працювати в умовах "нової реальності". Компанія швидко перейшла на дистанційну роботу, надавши працівникам все необхідне для цього, а також забезпечила безперервне спілкування з клієнтами, запустила нові послуги та онлайн-тренінги.

Підрозділ Автомобільні запчастини та обладнання представив поповнення в лінійці автообладнання.

Бізнес-сектор Енергетичні та Будівельні технології активно впроваджував інновації у напрямку пожежної безпеки та аварійного сповіщення, які базуються на передових технологіях.

Департамент Опалювальні системи запустив великий проєкт регіонального масштабу. У поточному році департамент сфокусує свою діяльність у чотирьох напрямках: індустрія, комунальне господарство, житлове та комерційне будівництво.

Підрозділ Індустріальні та мобільні технологіїBosch Rexroth відзначає високу активність замовників з аграрного сектору, особливо в сегменті запчастин для сільськогосподарської та будівельної техніки.

Підрозділ Електроінструменти (бізнес-сектор Споживчі Товари) зробив основою своєї роботи у 2020 році три основні фактори: орієнтовані на користувача інновації, багатоканальну стратегію для цільових груп та послідовне управління брендом.

Впровадження інновацій стало однією з ключових цілей Bosch на 2021 рік. Компанія постійно аналізує можливість використання новітніх технологій на ринку України. Новий напрямок спрямований на виведення на локальний ринок продуктів та послуг на основі AIoT. Протягом конференції буде анонсовано один з перших AIoT-продуктів Bosch.

Корпоративна та соціальна відповідальність – один з пріоритетних сталих напрямків у компанії. Саме тому особливу увагу було приділено підтримці друзів та партнерів, які перебувають в зоні ризику. Також з початку карантину кількість корпоративних мотиваційний програм для персоналу збільшилась.

Перспективи компанії на 2021 рік та стратегічний курс передбачають подолання наслідків глобальної пандемії, втілення інноваційних проєктів та об’єднанні зусилля по боротьбі зі зміною клімату.

Всі абсолютні цифри та відсотки фінансових результатів, подробиці проєктів та розробок будуть оголошені першими особами компанії безпосередньо на пресзаході.

Чекатимемо на вас!