Reputation Institute назвав компанії з найвищою репутацією у світі
Лідером за рівнем довіри споживачів є найбільший виробник шоколадних виробів – італійська компанія Ferrero. Такі результати глобального дослідження корпоративної репутації Global Reputation Pulse 2009, яке щорічно проводиться консалтинговою компанією Reputation Institute. Також у п’ятірку компанії з найбільш високим рівнем репутації увійшли IKEA (Швеція), Johnson & Johson (США), Petrobas (Бразилія) та Sadia (Бразилія).
Як повідомили УНІАН у компанії, у 2009 році експерти вивчили репутацію 600 корпорацій у 32 країнах у відповідності з оригінальною методикою Rep Trak™.
25 компаній-лідерів за рівнем репутації у світі
№ Відео дня | Назва компанії | Країна | Бали |
1 | Ferrero | Італія | 85,17 |
2 | IKEA | Швеція | 83,98 |
3 | Johnson & Johson | США | 83,58 |
4 | Petrobas | Бразилія | 82,37 |
5 | Sadia | Бразилія | 82,06 |
6 | Nintendo | Японія | 81,63 |
7 | Christian Dior | Франція | 81,37 |
8 | Kraft Foods | США | 81,09 |
9 | Mercadona | Іспанія | 80,99 |
10 | Singapore Airlines | Сінгапур | 80,97 |
11 | Tata | Індія | 80,89 |
12 | UPS | США | 80,84 |
13 | General Mills | США | 80,80 |
14 | El Corte Inglés | Іспанія | 80,80 |
15 | Matsushita Electric Ind. | Японія | 80,31 |
16 | FedEx | США | 80,30 |
17 | Grupo Bimbo | Мексика | 80,22 |
18 | Honda Motor | Японія | 79,86 |
19 | Whirlpool | США | 79,86 |
20 | Votorantim | Бразилія | 79,59 |
21 | Walt Disney Co. | США | 79,44 |
22 | China Faw | Китай | 79,35 |
23 | США | 78,80 | |
24 | China Merhchants Bank | Китай | 78,72 |
25 | Caterpillar | США | 78,69 |
Два лідери за рівнем довіри споживачів у 2008 році - Toyota та Google – суттєво знизили свої позиції та у новому рейтингу займають 59 та 23 місця відповідно. Очолив групу компаній, репутація яких найбільше впала, американський страховий концерн AIG. Компанія переживає гострий дефіцит довіри у таких напрямках як робочі умови, лідерство та корпоративне громадянство. Відсутність комплексного підходу у реалізації репутаційних стратегій також похитнула позиції таких компаній як UBS (Швейцарія) та Fortis (Нідерланди).
Результати дослідження демонструють також ступінь довіри споживачів до окремих галузей. Першу позицію, як і раніше, займає ринок товарів широкого вжитку. Рівень його репутації оцінюється у 75,76 бали, що на 3,37 пункти перевищує показник виробників напоїв.
Експерти відзначили суттєве падіння галузі виробництва електронних товарів – її показник знизився на два пункти. Найбільшою несподіванкою стало незначне падіння довіри споживачів до фінансового сектору – за рік його показник знизився лише на півтора бали. На фоні глобальної кризи та низки корпоративних банкрутств галузь практично зберегла свій «статус-кво».