Нинішній рік буде нелегким для модного будинку Valentino, але компанія стверджує, що бачить сигнали, вказуючи на відновлення ситуації для найбільш престижних брендів роздрібного сектора, повідомляє Рейтер.
Фірми-виробники предметів розкошу побачили сліди пожвавлення на ринку у середині квітня, сказав головний керуючий директор Valentino Стефано Сассі італійській газеті Corriere della Sera у понеділок.
"У першому кварталі ми втратили в об`ємах продажів і прибутків, але з середини квітня ми бачимо зростання", - сказав він, визнавши, проте, що в цілому цей рік "буде складнішим", ніж 2008-й.
Обсяги продажу Valentino Fashion Group, що належить приватному інвестиційному фонду Permira, за 2008 рік зросли на три відсотки до 2,2 мільярдів євро (3,08 млрд. долл.), тоді як базовий прибуток знизився з 330,0 мільйонів євро до 320,4 мільйонів.
Дизайнерський будинок, що володіє такими лейблами, як Valentino і Hugo Boss, а також патентами на одяг, що випускається під маркою Marlboro, в розпал кризи планує зосередитися на зниженні витрат.
Сассі визнав, що криза найсильніше вдарила по брендах, що випускають предмети розкошу, але підкреслив, що Marlboro зараз вдається зберігати показники попереднього року і навіть Hugo Boss "упевнено стоїть на ногах".
"Але квітень і травень дають дуже обнадійливі сигнали також і для Valentino", - відзначив Сассі.