этот материал доступен на русском

Українців спитали, чи задоволені вони якістю газу, тепла та електроенергії: результати

16:45, 17 вересня 2019
Енергетика
143 0
Опитування охоплює 16 областей України / фото УНІАН

Якістю газу задоволені 62% опитаних споживачів, тепла - 54%, електроенергії - 77%, йдеться в соціологічному дослідженні, яке було проведено Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) на замовлення Регіональної газової компанії і охоплює 16 областей України, а також міста Дніпро, Кривий Ріг, Харків.

Читайте такожУкраїна забезпечена газом на зиму: запаси газу перевищили торішній показник на 4 мільярди кубів

Зазначається, що серед одержувачів послуги газопостачання якістю енергоресурсу задоволені 62% (в тому числі 33% - повністю задоволені), не задоволені - 11%. Серед одержувачів послуги теплопостачання якістю енергоресурсу задоволені 54% (в тому числі 30% - повністю задоволені), не задоволені - 18%. Серед одержувачів послуги електропостачання якістю енергоресурсу задоволені 77% (в тому числі 51% - повністю задоволені), не задоволені - 9%.

Безперебійністю газопостачання задоволені 94% (в тому числі повністю задоволені 79%), незадоволені - 1%. Безперебійністю теплопостачання задоволені 73% (в тому числі повністю задоволені 50%), незадоволені - 9%. Безперебійністю електропостачання задоволені 75% (в тому числі повністю задоволені 48%), незадоволені - 9%.

Згідно з даними дослідження, багато споживачів енергетичних ресурсів з інформації в рахунках не розуміють, скільки саме вони платять за спожитий енергоресурс, а скільки - за послугу з його доставки в будинок. З газопостачання 50% вказали, що з щомісячних рахунків їм зрозуміло, скільки саме вони платять за спожитий енергоресурс, а скільки за послугу з його доставки в будинок, не зрозуміло - 45%. З теплопостачання розуміють, скільки вони платять за тепло, а скільки - за доставку 51%, не розуміють - 44%, з електропостачання розуміють 64%, не розуміють - 33%.

Зазначається, що споживачі здебільшого зацікавлені в тому, щоб отримувати деталізовану інформацію про складові вартості послуг енергопостачання. Понад три чверті опитаних зазначили, що для них важливо розуміти, скільки саме вони платять за спожитий енергоресурс, а скільки - за послугу його доставки в будинок. За послугою газопостачання в отриманні детальної інформації в рахунках були зацікавлені 77%, з теплопостачання - 81%, електропостачання - 80%.

Опитування проводилося з 22 по 26 серпня 2019 року методом телефонного інтерв'ю. Географічно опитування охоплює 16 областей України (Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Львівська, Миколаївська, Рівненська, Сумська, Харківська, Хмельницька, Чернівецька, Чернігівська) та міста Дніпро, Кривий Ріг і Харків.

Загалом було опитано 2000 респондентів. Дані репрезентативні для території України, яку обслуговує Регіональна газова компанія (16 областей України). Похибка вибірки з ймовірністю 0,95 не перевищує 3,3%.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter