Державна податкова служба України заявляє, що технічні проблеми щодо прийому звітності від платників податків повністю ліквідовані і, станом на 20 липня, відсутня черга із вхідних документів.

Як повідомили УНІАН у прес-службі ДПСУ, Централізована система прийому податкової звітності в електронному вигляді (Портал) повністю відновлена і запрацювала в звичному режимі.

«Станом на 20 липня, черга вхідних документів на приймальному шлюзі Порталу вже відсутня, а тому квитанції про прийом документів надійдуть платникам податків до кінця дня», - йдеться в повідомленні прес-служби.

У ДПСУ зазначили, що за період проведення відновних робіт - 17 і 18 липня - на приймальному шлюзі Порталу утворилася черга з електронних документів в кількості понад 200 тисяч.

Після відновлення Портал почав обробляти як поточні документи, так і документи з черги.

Одночасно податкова попросила платників податків, які раніше відправляли накладні, термін реєстрації яких закінчувався 17 або 18 липня, не турбуватися - термін реєстрації буде продовжений.

Як повідомляв УНІАН, Портал ДПСУ обробляє близько 500 тис. документів за день.

У другій половині дня 17 липня на поштовому сервері Порталу вийшов з ладу дисковий накопичувач. При цьому безпосередньо сам Портал продовжував працювати.

Протягом того ж дня були проведені роботи із заміни непрацюючого диска і відповідної роботи програмного забезпечення. На ранок 18 липня робота поштового сервера була повністю відновлена.

За перше півріччя 2012 року в органи Державної податкової служби України надійшло понад 44,7 млн електронних документів.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram