"ПриватБанк" знову звинуватили в шахрайстві / Ілюстрація REUTERS

Клієнтка "ПриватБанку" з міста Хмельницький заявила, що стала жертвою шахрайської схеми й позбулася власних коштів.

Деталі інциденту вона описала на сайті "Мінфін" у середу, 1 грудня.

За словами жінки, станом на 29 листопада вона мала на картці 9 тисяч 480 гривень з нульовим кредитним лімітом. Наступного дня, стверджує вона, "ПриватБанк" нібито "поділив" її гроші на дві частини: 5000 - кредитний ліміт і 4480 - власні кошти.

"Звідки там кредитні кошти? Як вони пояснили - ми коли хочемо, тоді й ставимо Але далі - гірше. Заявлені мої власні кошти кредитними зникають без сліду транзакції!!! Уявляєте? Ніби гумкою витерто і не доведеш!!! Як вони цинічно посміхаються - а доведіть, що то ваші кошти…", - обурено пише клієнтка "Привату".

Читайте такожТермінал "Привату" вкрав у клієнта гроші - в банку на це відреагували дивною порадою

У відповідь представник фінустанови написав, що банк постійно працює над розширенням функціоналу віддалених каналів. Натомість роз'яснення, куди могли подітися гроші, не надано.

"Інформація по рахунках, весь рух коштів - доступні у виписці в особистому кабінеті "Приват24". У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте про це до підтримки банку. Дійсно, розмір кредитного ліміту переглядається банком регулярно для кожного клієнта індивідуально, згідно з умовами та правилами", - відповів співробітник "ПриватБанку".

скріншот

Вас також можуть зацікавити інші новини: