Клієнт не зміг поповнити карту через термінал, гроші поки не повернули / фото facebook.com/vzhukoff

Клієнт "ПриватБанку" заявив, що не зміг поповнити свою карту через термінал, проте гроші повернути поки теж не може.

Про це йдеться в його відгуку на сайті "Мінфін", залишеному сьогодні.

Що сталося

"Поповнював карту через термінал, термінал готівку забрав, а потім видав повідомлення що "неможливо опрацювати запит, для повернення коштів зверніться по номеру 3700". Там надали відповідь що звернення буде опрацьовано після інкасації. Термін до 14 днів", - пише клієнт.

Відео дня

Він обурився таким станом речей, оскільки гроші комусь можуть бути потрібні терміново.

Читайте такожКлієнт "Приватбанку" втратив кілька тисяч гривень через "перезавантаження" банкомату

"Для порівняння ті самі термінали самообслуговування хоч і беруть вищу комісію за поповнення, але все вирішують все протягом дня, а тут державний банк…", - йдеться в повідомленні.

Відповідь "ПриватБанку"

Представник фінустанови перепросив за незручності й порадив чекати на результати інкасації.

"Проведення та звірка результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково інформуємо клієнта", - відповіли в "Приваті".

скріншот

Раніше в одному з відділень "ПриватБанку" касир відмовився приймати долари у клієнта для проведення SWIFT-платежу, пояснюючи незадовільним станом купюр.

Також повідомлялося, що "ПриватБанк" починає закривати карти, у яких ще не вийшов термін дії, проте з них не було активності протягом певного часу.