Співробітниця "Привату" нагрубила клієнту / фото УНІАН

Черговий клієнт "ПриватБанку" обурився рівнем сервісу у відділенні, звинувативши його співробітників у хамському ставленні до відвідувачів.

Про це йдеться в його відгуку на сайті "Мінфін" від 11 листопада. Він уточнив, що відвідав відділення на вулиці Сумській, 96 у Харкові.

"Ситуація в наступному, У мене відкритий рахунок в "ПриватБанку" і сьогодні тільки зі скандалом я зміг зняти свої гроші на касі. Співробітник банку почала переді мною пропускати двох своїх знайомих голосно аргументуючи це наявністю у них карти "Платинум". Хоча я розумів, що вся ця ситуація відбувається для того, щоб їм встигнути до перерви. Гротескність ситуації полягає в тому, що жінка, яку хотіли провести без черги, сказала співробітниці: "Так у мене не Платинум", на що співробітниця відповіла: "Та нічого", ну і я все це я чув", - описує ситуацію клієнт.

Відео дня

Після, розповідає він, співробітниця голосно запитала у нього мету візиту. Дізнавшись, що клієнт має намір зняти гроші й чекає в черзі, співробітниця голосно уточнила, чи є він ВІП-клієнтом банку.

Читайте такожКлієнт "Приватбанку" втратив кілька тисяч гривень через "перезавантаження" банкомату

Після того, як зняти гроші вдалося, неприємна ситуація продовжилася - співробітниця говорила, що це слід робити через банкомат.

"Чесно, я це прекрасно знаю і, повірте, не обтяжую вас своїм приходом у відділення і не займаю дорогоцінний час касирів і співробітників, коли сума зняття не дуже велика. Касир, якій дуже хотілося на перерву, почала нарікати, що у мене "звичайна полуничка", це її вкрай обурило. Замість того, щоб зібрати трохи думки в купу, запропонувати мені якесь вирішення питання щодо відкриття карти ВІП, шміп, Платинум, ще щось, я почув тільки несхвальне улюлюкання", - йдеться у відгуку.

Реакція банку

Представник "Привату" у відповідь на відгук вибачився за те, що у клієнта залишився негативний осад після візиту до відділення.

Читайте такожУкраїнець поскаржився на "з'їдені" терміналом понад 50 тисяч гривень: у банку відповіли"Ми обов'язково проведемо перевірку з приводу даної ситуації та повідомимо вас за результатами. Для цього ми звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваші контакти", - написав співробітник банку.

Скарги на "ПриватБанк"

Раніше в одному з відділень "ПриватБанку" касир відмовився приймати долари у клієнта для проведення SWIFT-платежу, пояснюючи незадовільним станом купюр.

Також повідомлялося, що "ПриватБанк" починає закривати карти, у яких ще не вийшов термін дії, проте з них не було активності протягом певного часу.