Ілюстрація / REUTERS

Apple, Google, Amazon і Microsoft залишаються найдорожчими брендами, попри пильну увагу антимонопольних органів до технологічних концернів.

Вартість марки Apple зросла на 9 відсотків і досягла майже 234 млрд доларів, Google займає друге місце. Вартість цього бренду збільшилася на 8 відсотків, до 167,6 млрд доларів, пише dw.com з посиланням на компанію маркетингових досліджень Interbrand.

Читайте такожУ Мережі з'єднання явилося відео змін у топ-15 світових брендів з 2000 року

Відео дня

У випадку з Amazon маркетологи констатували подорожчання бренду відразу на 24 відсотки, до майже 125,3 млрд доларів. В результаті ця компанія інтернет-торгівлі і провайдер голосового асистента Alexa збільшила відрив від Microsoft, вартість бренду якого Interbrand зараз оцінює в 109 млрд доларів.

Компанія Coca-Cola, яка тривалий час посідала перше місце в рейтингу, тепер з великим відставанням займає лише п'яту позицію (64,3 млрд доларів), втративши ще чотири відсотки.

Вартість бренду Facebook знизилася на 12 відсотків, до майже 40 млрд доларів. В результаті Facebook опустився з 9 на 14 місце.

Interbrand оцінює вартість брендів за діловими показниками, впливом на клієнтів і потенційною здатністю досягти подальшого збільшення прибутку.

Як повідомляв УНІАН раніше, відповідно до щорічного ренкінгу BrandZ's 2019 Top 100 Most Valuable Global Brands, Amazon очолив топ-100 найдорожчих брендів у світі. Його вартість за рік зросла на 52% і досягла $315,5 млрд.