Ілюстрація REUTERS

Поява шведської компанії IKEA на українському ринку може дорого обійтись вітчизняним виробникам меблів.

Про це в інтерв’ю журналу «Новое время» розповів керуючий партнер шведського проекту Develop Your Business, який вивчав принципи роботи IKEA,  Ігор Гут.

Читайте такожКличко сподівається вирішити питання виходу ІКЕА на український ринок у короткі строки

Відео дня

«В українських виробників меблів немає такої професійної експертизи в дизайні, немає такого рівня купівельної сили і технологічності, які дозволяють мінімізувати витрати», - пояснив Гут.

Він пояснив, що українські виробники працюють переважно в економсигменті, і, за даними Украстату, за три квартали цього року товарообіг всього ринку меблів в Україні склав близько 2 мільярдів гривень. Для порівняння, товарообіг IKEA у 2017 марткетинговому році склав понад 38 мільярдів євро (1,3 трильйони гривень).

«IKEA – це криголам, який перевертає ринки. І в Україні він зламає старі бізнес-моделі», - зазначив експерт.

Проте, як розповів Гут, поява шведської компанії може бути і шансом для українських виробників. Справа в тому, що IKEA виробляє тільки 10-15% того, що продає. Щоправда, вітчизняним меблерям доведеться відповідати високим стандартам компанії і навчитися виробляти екологічно чисту та недорогу продукцію.

Як повідомляв УНІАН, шведська компанія IKEA може відкрити свій перший магазин в Україні протягом одного-двох років.

Повну версію статті читайте в журналі "Новое время".