Ілюстрація REUTERS

Про те, що Microsoft планує відкрити Xbox Live для платформ iOS і Android, стало відомо ще у 2014 році. Тепер компанія нарешті розширює можливості свого сервісу, надавши розробникам мобільних ігор новий SDK, який дозволить їм використовувати всі основні функції Xbox Live, такі, як досягнення, Gamerscore, статистика персонажів, списки друзів, батьківський контроль та багато іншого.

Читайте такожBloomberg: Apple об'єднання єднає додатки для iPhone, iPad та Mac

Про це повідомляє портал ITC.ua.

Відео дня

Microsoft прагне зробити ігри та сервіси для Xbox доступними на різних платформах. Розробники зможуть вибирати можливості Xbox Live для інтеграції їх у свої ігри-і все це буде доступно через єдину обліковий запис Microsoft.

"Ми дуже віримо в спільноту, і Xbox Live знаходиться в самому центрі нашого ігрового спільноти. Якщо ви подивіться, що нам вже вдалося зробити, особливо з Minecraft. За останні кілька років ми перенесли Xbox Live на всі платформи, де є Minecraft. Ми дійсно об'єднуємо всі ці спільноти, надаючи єдиний досвід для геймерів", - заявив на прес-конференції віце-президент Microsoft і глава Cloud Gaming Карім Чоудрі (Kareem Choudhry).

фото itc.ua

Софтверний гігант хоче, щоб розробники використовували аналогічний підхід і перенесли Xbox Live на якомога більшу кількість мобільних ігор для iOS і Android. У деяких з них вже доступні досягнення Xbox Live, але на даний момент вони є тільки в іграх від Microsoft Studios. Новий SDK відкриє функціональність сервісу для всіх інших ігор. Мета Microsoft – об'єднати 2 мільярди гравців по всьому світу, але в ці плани не входять користувачі Nintendo Switch і PlayStation 4. Хоча компанія відкрита для будь-яких пропозицій.

Крім цього, в переддень щорічною конференцією GDC 2019 Microsoft анонсувала єдину екосистему для розробників Game Stack, яка об'єднує всі інструменти, сервіси та платформи для створення ігор. Game Stack базується на двох потужних платформах компанії: Azure і PlayFab. Остання була куплена в минулому році, вона являє собою бекенд-рішення, яке дозволяє розробникам запускати різні ігрові сервіси.