Ілюстрація REUTERS

Ринок платного телебачення до 2021 року може становити близько 9,5 млрд грн, що вдвічі більше порівняно з нинішнім показником, а кількість абонентів, які платитимуть за перегляд телевізійного контенту, збільшиться до близько 6,7 млн із нинішніх 4,6 млн осіб, повідомив керівник напрямку платного телебачення і член правління групи «1+1 медіа» Ярослав Пахольчук під час прес-конференції в Києві.

Читайте такожОлександр Ткаченко пішов з посади гендиректора "1+1 медіа", компанією керуватиме правління у складі шести осіб

«За нашими оцінками, кількість абонентів платного телебачення зросте до 6,7 млн, а розмір ринку буде майже 10 млрд грн уже в 2021 році. Ці дані є підтвердженням того, що, в тому числі завдяки кодуванню, відкриються нові можливості для учасників ринку й виробників контенту. Кодування, яке відбудеться вже через 5 місяців, дасть новий поштовх для розвитку ринку - незважаючи на те, що цей крок досить непростий у реалізації, медіагрупи та провайдери чітко розуміють, для чого він відбувається, і які перспективи для їх розвитку відкриє», - сказав він.

Відео дня

За словами Пахольчука, кодування транспортного сигналу оператора цифрової ефірної телевізійної мережі «Зеонбуд» відбудеться в жовтні поточного року. Через місяць - у листопаді - почнуться маятникові відключення сигналів українських медіагруп із супутника. Кодування супутникового сигналу безпосередньо для абонентів відбудеться 20 січня 2020 року.

Згідно з прогнозами групи «1+1 медіа», після кодування з нинішніх 4,4 млн абонентів незакодованого супутникового телебачення близько 27% перейдуть на цифрове ефірне телемовлення Т2, 18% - на кабельне, 14% - продовжать дивитися супутникове телебачення без українських каналів, інші 14% - дивитимуться телевізійні канали через інтернет (IPTV/OTT), ще 14% - скористаються піратськими сервісами кардшерінгу, і лише 13% - підключаться до супутникових платформ (Viasat\Xtra TV).

Подібна тенденція матиме позитивний вплив на український медіа-ринок, який лише в 2019 році, згідно з оцінками «1+1 медіа», втратив близько 4 млрд грн у зв'язку з піратством і низьким рівнем ARPU - середнього місячного доходу з одного абонента (84 грн).

Як додав присутній на прес-конференції директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення «1+1 медіа» Андрій Мальчевський, медіагрупа робить активні кроки для боротьби з піратством.

«Пірати - це суттєва проблема, яка не просто перешкоджає розвитку ринку, але й фактично зменшує дохід правовласників за вироблений ними контент і провайдерів. Тому вирішення проблеми піратства є фундаментальним завданням для ринку платного ТБ», - сказав Мальчевський.

Так, за останні 3 роки група «1+1 медіа» спільно з Департаментом кіберполіції Національної поліції України офіційно направила порушникам понад 150 претензій, за якими в подальшому було проведено понад 10 обшуків і фіксацій порушень закону, а також відкрито 37 кримінальних проваджень.

Мальчевський додав, що після кодування супутникового сигналу медіагрупа має намір відмаркувати свої канали «1+1», «2+2» і «ТЕТ», які транслюватимуться в ефірі цифрової мережі Т2, щоб можна було легко відстежити, звідки береться сигнал, у разі його незаконної трансляції.

Також під час прес-конференції представники медіагрупи повідомили, що з 20 січня 2020 року буде запущено HD-версії телеканалів «1+1», «2+2» і «ТЕТ».

Довідка УНІАН. Група «1+1 медіа» - один із найбільших медіахолдингів в Україні. Група об'єднує 7 телеканалів - «1+1», «2+2», ТЕТ, «1+1 International» і низку інших медіаактивів, має власний виробничий департамент, VOD-платформу 1+1 video та школу Media&Production.