Фото УНІАН

Напередодні кодування супутникового сигналу офіційний оператор супутникового телебачення Viasat повідомляє про велике зростання інформаційних запитів від населення щодо кодування супутникового сигналу каналів та попиту на підключення до послуг Viasat. Так, навантаження колл-центру зросло в сотні разів, щодня Viasat отримує до 20 000 дзвінків на гарячу лінію. Клієнти цікавляться, які саме канали будуть закодовані, коли та що робити з існуючими тюнерами, які є пропозиції від оператора. Майстри налаштування супутникового телебачення в регіонах повідомляють про шквал звернень до них та черги на підключення, наразі попит перевищує пропозицію.

Через кодування супутника для продовження перегляду телебачення споживач стикається з великим вибором як операторів, так і типів підключення (кабельне, цифрове, ОТТ та ін.). В такому високому конкурентному середовищі Viasat намагається надати найкращу пропозицію, щоб компанію обрали та користувалися нашими послугами.

Тому, ще з вересня 2019 Viasat розгорнув свою рекламну та освітню кампанію щодо кодування. Також працівники компанії Viasat по всій Україні провели роз’яснювальну роботу з майстрами, дилерами та торгівельними мережами про кодування сигналу, і останні зараз готові давати професійні консультації клієнтам. 

Відео дня

Щоб максимально спростити підключення Viasat, компанія завезла нові моделі супутникових тюнерів, які мають інноваційну технологію автоналаштування супутників. Відтепер користувачам не доведеться самим налаштовувати супутникові приймачі, за них все зробить система. А для покращення клієнтського досвіду компанія запустила нову CRM.

Велика конкуренція на ринку пропозицій телебачення вимагає від Viasat пропонувати вибір пакетів на будь-який смак та гаманець з широким вибором українських та світових преміальних каналів у HD-якості.

Просте підключення, пакети з великим вибором каналів та якість послуг Viasat були оцінені споживачами, що дало зростання кількості клієнтів Viasat, та яка становить понад 100 000 клієнтів.

«Відтепер на ринку супутникового телебачення почнеться формуватися попит на легальний контент, а глядачі відчуються переваги платного телебачення», - коментує Антон Юр’єв, директор з продажів Viasat.