Глобальне використання інтернету з моменту оголошення Всесвітньою організацією охорони здоров'я (ВООЗ) епідемії коронавірусної інфекції COVID-19 пандемією 11 березня збільшилося на 70% у порівнянні з попереднім періодом. Про це сказано в дослідженні міжнародної аналітичної компанії Kantar.
Читайте такожNetflix і YouTube знизять якість відео в Європі, щоб інтернет витримав навантаження
У компанії також відзначають, що використання телевізійного контенту виросло на 63% в умовах пандемії, а активність користувачів у соціальних мережах збільшилася на 61%.
Серед соціальних мереж найбільше зростання продемонстрував месенджер WhatsApp - 40% у порівнянні з періодом до оголошення пандемії.
Згідно з дослідженням, користувачі інтернету і телебачення в умовах пандемії переживають кризу довіри до джерел інформації про COVID-19. Зокрема, тільки 52% користувачів довіряють загальнонаціональним новинним каналам інформації (телебачення і газети), 48% - інформаційним каналам державних організацій і тільки 11% - інформації із соцмереж.
Дослідження проводилося в 30 країнах серед 25 тис. користувачів інтернету і телебачення.
Як повідомляв УНІАН, один з найбільших українських операторів телекомунікацій «Укртелеком» зафіксував зростання використання інтернет-трафіку в Україні після запровадження карантину на 29,6% у порівнянні з тим, що було до 12 березня.
У світі зареєстрували вже понад 550 тис. випадків інфікування коронавірусною інфекцією COVID-19, з них понад 25 тис. - летальні.
Довідка УНІАН. Kantar - міжнародна дослідна, консалтингова компанія, яка працює в більш як 90 країн світу. Штаб-квартира розташована у Великобританії.