Київстар докладає усіх зусиль, щоб  у постраждалих від повені областях України стабільно працював мобільний зв’язок і місцеві жителі могли безперешкодно телефонувати до служб екстреної допомоги, родичів та друзів.  Так, в цілодобовому режимі працюють аварійно-відновлювані групи, щоденно проводяться об’їзди трас для виявлення критичних ділянок, здійснюються роботи по укріпленню магістральних кабель-каналів, тощо.

Через складні погодні умови, які виникли у деяких Західних областях України, люди в віддалених населених пунктах відчувають суттєві господарські і побутові складнощі, і особливо потребують стабільного безперервного зв’язку.  Щоб підтримати місцеве населення у скрутних обставинах, національний оператор Київстар вирішив надати нетарифіковані послуги мобільного зв’язку абонентам, що проживають у населених пунктах, які постраждали від стихійного лиха.

Так, на мобільні рахунки абонентів  пріпейд-тарифів, які наразі перебувають у зоні стихійного лиха, буде нараховано по 50 бонусів, які можна використати на послуги мобільного зв’язку. Абонентам контрактних тарифних планів буде нараховано по 200 хвилин для дзвінків на інші мережі. Бонуси і нетарифіковані хвилини абоненти можуть використати протягом тижня з дня нарахування.

Відео дня

За даними Київстар у населених пунктах, постраждалих від повені, мобільним  зв’язком користується майже 70 тисяч абонентів –  мешканці сіл Закарпатської, Львівської, Івано-Франківської, Чернівецької областей.