этот материал доступен на русском

Камери замість дзеркал: Honda представила свій перший серійний електромобіль (фото)

15:07, 10 вересня 2019
Транспорт
1708 0
Ілюстрація REUTERS

Компанія Honda представила свій перший серійний електричний автомобіль під назвою Honda e. Публічний дебют новинки відбувся на автосалоні у Франкфурті.

Читайте такожHyundai презентувала електрокар 45 (фото)

Машина вже зовсім скоро надійде у продаж в Європі за ціною від 29 тис. євро. На даний момент Honda вже оголосила про початок прийому замовлень на електромобіль, пише Autonews.

Основним конкурентом Honda e стане новий електрокар від Volkswagen ID 3, який також вперше показали на мотор-шоу у Франкфурті.

Автомобіль отримав електродвигун, який встановлюється на задній осі. Новинку запропонують клієнтам у двох модифікаціях. Зокрема, для покупки буде доступний Honda e з агрегатом потужністю 136 к. с. (100 кіловат). Також клієнтам запропонують електромотор з віддачею 150 к. с. (113 кіловат). Розгін до першої сотні в обох модифікацій займає приблизно 8 секунд.

Новинка оснащується акумулятором ємністю 35,5 кВт·год, яка, як заявляють розробники, є найкомпактнішою в класі. Завдяки їй без підзарядки машина може проїхати до 220 кілометрів. У Honda вважають, що цього більш ніж достатньо для щоденних міських поїздок. Комплект літій-іонних батарей з рідинним охолодженням сумісний з системою швидкої зарядки, яка може поповнити запас акумуляторів з нуля до 80% за півгодини.

Дизайн моделі практично не відрізняється від концепту під назвою Urban EV, який був продемонстрований публіці ще два роки тому. На відміну від прототипу серійна версія позбулася решітки радіатора з підсвічуванням, але при цьому зберегла спеціальні камери замість традиційних бічних дзеркал. Пристрої можуть передавати зображення на два шестидюймових дисплеї, встановлених у салоні новинки. У компанії стверджують, що це рішення допоможе поліпшити коефіцієнт аеродинамічного опору.

Ілюстрація REUTERS

Також новинка отримала «заховані» в стійках дверні ручки, а роль приладової панелі виконують п'ять дисплеїв. Окремий екран відповідає за роботу інформаційно-розважальної системи, який призначається як для водія, так і для пасажирів. Крім цього новинку обладнали особливим інтелектуальним персональним асистентом Honda Personal Assistant. Водієві доступні камери заднього виду, система допомоги під час парковки та нова аудіосистема.

Ілюстрація REUTERS

Чотиримісний хетчбек побудований на новій платформі, яка призначена спеціально для електромобілів сегмента A і B. Розподіл ваги по осях — 50:50, низький центр ваги забезпечує машині хорошу керованість. Штучний інтелект здатний вивчати і розпізнавати голосові команди.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter