Фото УНІАН

«Укрзалізниця» визнала малодіяльними майже третину залізничних станцій в країні. ТСН.Тиждень дізнався, звідки взявся цей Указ і показує, як окремі регіони фактично опинилися відрізаними від сполучення.

В минулому році «Укрзалізниця» визнала 301 залізничну станцію з 998 існуючих малодіяльною і готує до закриття деякі з них - через збитковість. Основний критерій для такого вироку – якщо станція навантажує чи розвантажує менше ніж 2,34 вагона на добу, або менше ніж 854 вагонів на рік.

ТСН.Тиждень побував на трьох таких станціях. І побачив, що насправді їх важко назвати збитковими.

Відео дня

«Ми хотіли зрозуміти, чому державний транспортний монополіст знищує власну інфраструктуру, відрізаючи від території держави шматки без будь-яких наслідків», - розповів спеціальний кореспондент ТСН.Тиждень Станіслав Ясинський.

Поспілкувавшись з місцевими мешканцями, представниками місцевих підприємств, які раніше регулярно користувалися цими залізничними станціями, та самими залізничниками, ТСН.Тиждень дізнався про схему, за якою цілком успішні інфраструктурні одиниці УЗ перетворює на збиткові. А також почув версії, навіщо «Укрзалізниця» це робить.

У неділю, 26 січня, в 19-30 ТСН.Тиждень розповість, як так звана «залізнична оптимізація» вбиває окремі регіони, і до чого це може призвести.