Виконуючи Постанову Кабінету Міністрів України №211 від 11.03.2020 року та №215 від 16.03.2020 року, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», та згідно рекомендацій МОЗ України «Порше Центр Київ Аеропорт» перейшов в онлайн режим і 21 березня 2020 року презентував онлайн перший електричний спорткар - Porsche Taycan.

Porsche Taycan – це початок нової ери. Він наділений легендарним характером Porsche, даруючи яскраві емоції і максимум задоволення від водіння. Його інноваційний дизайн, технології, динаміка і електричний привід змінюють сьогодення. Taycan – електрична стихія.

Продуктивність у поєднанні з ефективністю

Модель Taycan Turbo S розганяється від 0 до 100 км/год за 2,8 секунди, в той час як Taycan Turbo розганяється до 100 км/год за 3,2 секунди. Запас ходу Porsche Taycan Turbo S становить до 412 км, а Porsche Taycan Turbo – до 450 км. Максимальна швидкість обох повнопривідних моделей становить 260 км/год.

Porsche Taycan – це перший серійний автомобіль з напругою бортової мережі у 800 В замість звичайних 400 В, як в усіх інших електрокарах. Час зарядження акумулятора від 5% до 80% становить 22,5 хвилини в ідеальних умовах, а максимальний рівень витрати енергії на підзарядку становить 270 кВт.

ДНК Porsche у дизайні екстер’єру

Виразний, пуристичний дизайн Porsche Taycan сповіщає про початок нової ери. Але в той самий час в ньому безсумнівно можна побачити ДНК Porsche. Спереду він виглядає особливо широким із високо обрисованими крилами. Спортивна лінія даху косою лінію йде вниз до задньої частини та створює виразний силует. Кабіна обтічної форми, прихована задня стійка кузова та чітко окреслені лінії крил придають задній частині автомобіля  типовий для бренду зовнішній вигляд.

Унікальний дизайн інтер’єру з широким дисплеєм

Вигнутий екран є найвищою точкою інноваційного кластера панелі приладів. Він робить безумовний акцент на осі водія. Центральний 10,9-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи та додатковий дисплей для пасажира об’єднані в єдину панель, яка без підсвічування виглядає частиною інтер’єру.  Всі деталі інтер’єру, вироблені з інноваційних матеріалів, лише підкреслюють еко-концепцію електричного спорткара.

Інноваційні тягові двигуни і двоступенева коробка передач

Porsche Taycan Turbo S і Porsche Taycan Turbo мають по два ефективних електричних двигуна, які знаходяться як на передніх, так і на задніх осях. Тому обидві моделі є повнопривідними. Двоступенева коробка передач, встановлена на задню вісь, є інноваційною розробкою Porsche. Перша передача Porsche Taycan забезпечує ще більше прискорення при старті з місця, а друга передача з довгим передатковим відношенням забезпечує високу ефективність і однаково високі запаси потужності.

Центрально-мережеві системи шасі

Porsche використовує центрально-мережеві системи контролю шасі в Porsche Taycan. Інтегрована 4D система контролю шасі аналізує і синхронізує всі системи шасі в режимі реального часу. Інноваційні системи шасі включають адаптивну пневматичну підвіску з трикамерною технологією, включаючи електронну систему керування жорсткістю підвіски PASM, а також систему регулювання ходової частини Sport (PDCC Sport) і систему векторизації крутного моменту (PTV Plus). Повнопривідний автомобіль з двома електричними двигунами і системою рекуперації енергії є унікальним. Потенційна потужність рекуперації до 265 кВт та є значно вищою, ніж у конкурентів.