До кінця цього року «Укрзалізниця» почне надавати повний цикл послуг із продажу залізничних квитків через Інтернет.

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив сьогодні журналістам перший заступник міністра транспорту та зв`язку України Володимир КОРНІЄНКО.

«Думаємо, до кінця цього року – у нас за планами було у вересні – ми вже почнемо надавати повний цикл послуг із продажу залізничних квитків через Інтернет із розшифровкою його на місці посадки, без участі касира. Це та мета, яку ми собі ставимо», – сказав він.

Відео дня

За словами В.КОРНІЄНКА, зараз ведеться відпрацювання нової програми продажу квитків через Інтернет. Перший заступник міністра також зазначив, що залізниці справилися з піковими літніми перевезеннями на 100%.

Як повідомляв УНІАН, планувалися три етапи впровадження електронного квитка, два етапи вже пройдено. Після завершення третього етапу клієнт, який роздрукував свій куплений через Інтернет квиток, вже не звертатиметься до каси, а зможе за цим квитком потрапити в поїзд. Роздруковані самостійно квитки провідники ідентифікуватимуть за допомогою зчитуючих пристроїв.

Довідка УНІАН. Перший етап програми з бронювання місць через Інтернет із подальшим оформленням квитка в касі «Укрзалізниця» впровадила з 22 грудня 2008 року.

З 30 березня 2009 року «Укрзалізниця» ввела послугу бронювання й продажу квитків через Інтернет на своєму офіційному веб-сайті. Сплатити замовлення можна платіжною карткою Національної системи масових електронних платежів (НСМЕП) або міжнародною платіжною карткою (VISA, MasterCard, VISA Elektron, Maestro). Після оплати пасажир отримує унікальний цифровий код, після пред`явлення якого він оформляє свій квиток у будь-якій касі «Укрзалізниці» в зручний день до відправлення поїзда.

Всього у 2009 році пасажири зарезервували й оформили через Інтернет понад 82 тис. квитків, сплатили – 71 720.