На перегоні ділянки Чорноморська - Берегова у рамках програми Президента Володимира Зеленського "Велике будівництво" розпочато укладання та електрифікацію другої головної колії протяжністю 6,5 км.

Після завершення робіт, яке заплановане на кінець року, пропускна здатність цієї ділянки зросте з 55 до 60 пар поїздів на добу, що дозволить збільшити вантажопотоки українських портів.

Про це у Facebook повідомив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

Відео дня

Ділянка Чорноморська - Берегова є ключовою на шляху до портів. Через неї проходять основні вантажопотоки для трьох з п'яти найбільших стивідорних компаній України - ДП МТП "Южний", ТОВ "Трансінвестсервіс" та АТ "Одеський припортовий завод". В існуючому вигляді ця ділянка не може забезпечувати зростання вантажопотоків на ДП МТП "Южний" і ТОВ "ТІС", які, за розрахунками, до 2023 року мають становити не менше 135 млн тонн.

За словами Кубракова, з часом буде проведена також модернізація ділянки "пост 30 км" - станція Берегова - станція Хімічна. Тут також планується добудувати другу головну колію, в результаті чого пропускна спроможність дільниці Чорноморська - Берегова - Хімічна сягне вже 150 пар поїздів на добу.

"Без системного підходу до розвитку інфраструктури неможливі якісні державні послуги. Порти мають розвиватися, а держава - створювати для цього необхідні умови", - написав Кубраков.

Модернізація інфраструктури порту "Южний", як найбільшої державної стивідорної компанії, за словами міністра, має продемонструвати бажання і можливість держави виступати в якості ефективного менеджера.

Нагадаємо, нещодавно заступник керівника Офісу Президента, координатор програми "Велике будівництво" Кирило Тимошенко повідомив, що спільно з провідними світовими залізничними компаніями ведеться робота щодо забезпечення сучасного приміського сполучення в Києві, Дніпрі та Харкові. Перший City Express буде запущений у столиці.