Щомісяця компанія продає 350 тренажерів для дому / скріншот

Журналісти дізналися, як обрати найкращі тренажери та створити сучасний спортзал у себе вдома, йдеться в сюжеті 2+2.

Функціональність, безпека та довговічність – це основні цілі тренажерів для дому від української компанії «Body Time», засновником якої є Володимир Дрозд.

Читайте такожМалогабаритне житло знову в тренді: серед українців зріс попит на невеликі квартири​

«Головна ціль, яка ставиться  – це функціональність, друга – безпека, третя – довговічність, а четверта – краса», - каже він.

Дрозд розповів, що один із тренажерів він навіть присвятив своєму другу, який загинув в АТО та назвав спортивне знаряддя «патріот».

Дрозд підкреслює, що головна мета його компанії – щоб тренажер був повністю українським, із всіх деталей.

Щомісяця компанія продає 350 тренажерів, а власниками таких тренажерів стають 15 осіб щодня.