В Україні запрацював перший електронний медичний висновок про народження дитини / фото depositphotos.com

Відсьогодні в Україні запрацював перший електронний медичний висновок про народження дитини, що робить послугу «єМалятко» повністю доступною в електронному вигляді.

Читайте такожХарків стане першим "містом у смартфоні"

Як передає кореспондент УНІАН, про це заявив перший заступник міністра цифрової трансформації Олексій Вискуб під час Diia Summit з презентацією нових сервісів та цифрових документів у мобільному застосунку Дія та нових онлайн-послуг на порталі «Дія».

Відео дня

«Підставою для реєстрації народження дитини є медична довідка від лікаря. Звісно, паперова. Насправді охорона здоров'я є сферою з найбільшою кількістю довідок. Звісно, всі вони паперові», - сказав він.

За словами чиновника, всі медичні довідки мають бути замінені на електронний медичний висновок.

«Тобто це відповідний запис у реєстрі системи eHealth і саме сьогодні ми спільно з МОЗ та НСЗУ запустили модуль електронних медичних висновків в системі eHealth. І відсьогодні в Україні запрацював перший електронний медичний висновок про народження... Саме ця перемога дозволила нам зробити наступний крок в розвитку проект «єМалятко». І відсьогодні цей проект стає повністю електронним», - наголосив Вискуб.

Він також підкреслив, що до кінця року планується перевести у електронну форму лікарняний і запустити другий електронний медичний висновок про листок непрацездатності.

Дія: з чого все почалося

  • У лютому 2020 року Мінцифри запустило мобільний застосунок для оцифрованих документів «Дія». На сьогодні у ньому доступні цифрові внутрішній та закордонний паспорти, студентський квиток, водійські права, техпаспорт і автостраховка.
  • На початку 2020 року в Україні запустили е-Малятко: першим послугу отримав Харків. Для батьків стануть доступні 10 послуг.

Довідка УНІАН. «Дія» - державна IT-компанія, створена наприкінці 2019 року. Компанія займається розвитком електронної системи «Дія», до якої входять однойменні мобільний застосунок та портал державних послуг.