этот материал доступен на русском

Вчені попередили про можливу появу нової смертоносної епідемії

16:29, 13 серпня 2019
Зарубіжні новини
843 0
REUTERS

Про це повідомляє видання Science Daily.

Читайте такожСмертельний вірус забрав життя майже тисячі осіб: у ВООЗ б'ють на сполох

За словами вчених, бактерія Clostridium difficile, яка спричиняє інфекційні захворювання кишківника, еволюціонує з появою виду, який стійкий до дезинфікуючих засобів і легко поширюється. Мікроорганізм може спровокувати як легку діарею, так і небезпечні для життя стани, наприклад сепсіс.

Дослідники проаналізували геном 906 штамів клостридії, виділених з людини, тварин (собак, свиней та коней) і навколишнього середовища. Виявилося, що в даний час формується різновид мікроорганізму, який пристосований для виживання і росту в лікарняних умовах.

Бактерії утворюють спори, стійкі до впливу зовнішнього середовища і легко передаються від людини до людини. До захворювань часто призводить прийом антибіотиків, які знищують корисну мікрофлору

Цей штам присутній у 70 відсотках зразків, узятих у пацієнтів лікарень. Він має мутації, які дозволяють бактерії краще засвоювати цукор. Результати дослідження показали, що мікроорганізми активніше колонізують кишківник мишей, раціон яких багатий вуглеводами.

Як повідомляв УНІАН, Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) оголосила спалах лихоманки Ебола в Демократичній Республіці Конго (ДРК) "надзвичайною ситуацією в області суспільної охорони здоров'я, що викликає занепокоєння в міжнародному плані".