JDFAF

Виявилося, що ключем до трансформації є група з чотирьох поетапно працюючих білків. Стаття з результатами дослідження вчених опублікована в журналі Nature Immunology, пише Лента.ру.

T-лімфоцити являють собою імунні клітини, які вбивають інфіковані і ракові клітини. Вчені вже знали, який саме ген відповідає за дозрівання лімфоцитів в організмі людини, проте не розуміли, який механізм його активує. У своїй роботі біологи показали, що головну роль в цьому грають чотири фактора транскрипції — білкових молекул, що з ДНК регулюють її активність. Зазвичай подібні білки функціонують одночасно, проте в даному випадку фактори транскрипції діють по черзі. Дане відкриття дозволяє вченим в майбутньому розробити методи збільшення кількості Т-клітин у боротьбі проти ВІЛ та інших захворювань.