Влада Києва разом з власниками рекламних компаній розробила правила розміщення зовнішньої реклами в Києві. Тепер її кількість на вулицях столиці зменшиться.
Про це заявив мер Києва Віталій Кличко в ефірі телеканалу «Newsone».
За його словами, в місті впроваджують нову схему розмення наземної реклами.
«Наша принципова позиція – кількість реклами на вулицях столиці має бути меншою. Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку. І домовилися про те, що зовнішньої реклами в місті повинно бути менше. Сьогодні, наприклад, ви не побачити в центрі столиці так звані розтяжки, не побачите такої кількості великих білбордів, - відзначив Кличко. - Діють ухвалені правила. Це стосуватиметься і метрополітену. Ми мінімізуємо кількість реклами, яка «закриває» як вагони метро, так і самі станції», - сказав мер столиці.
Читайте такожКМДА: За травень в столиці зняли півтори тисячі незаконних рекламних засобів
За його словами, нагальним є питання впорядкування розміщення реклами на транспорті. Кличко заявив, що він дав відповідне доручення профільному заступнику Олексію Резнікову та Управлінню з питань реклами КМДА щодо розробки в стислі терміни схеми розміщення реклами на транспорті. Її, зокрема, не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій. Також реклама не повинна псувати вигляд станцій- пам‘яток архітектури.