У своїй діяльності група 1+1 media дотримується принципів відповідального та чесного ведення бізнесу, наголошується у заяві / фото ТСН

Для нас, групи 1+1 media, як медіакомпанії з майже 30-річною історією, проактивного лобіста й реалізатора ідеї виробництва українського оригінального контенту, одним із важливих питань є дотримання вимог чинного законодавства України щодо квот для національного продукту.

У своїй діяльності група 1+1 media дотримується принципів відповідального та чесного ведення бізнесу. Ці важливі запоруки є стимулом розвитку індустрії, адже, дотримуючись правил fair play, усі учасники галузі та власники медіабізнесів знаходяться у рівних умовах.

Читайте такожЗаява 1+1 медіа щодо ситуації довкола питання україномовного контенту

Відео дня

Розуміючи, що сфера телебачення повинна враховувати інтереси усіх аудиторій та задовольняти потреби усіх споживачів у доступі до контенту, який їм до вподоби, ми прагнемо наповнювати нашу пропозицію різножанровим контентом, у тому числі й закордонного виробництва. Проте, якими б цікавими не були серіали, фільми та шоу, вироблені закордоном, телевізійний продукт, створений в Україні, завжди є та буде ближчим і пріоритетним для нас. Адже його присутність на телебаченні – це не лише підтримка розвитку національної телевізійної індустрії, але й необхідний засіб для патріотичного виховання громадян нашої країни та розуміння національної ідеології, цінностей, культури.

Недотримання квот національного аудіовізуального продукту окремими телевізійними каналами українського телевізійного ринку, на жаль, ніяк не сприяє формуванню цих важливих моральних принципів серед населення. Зокрема, йдеться про «Новий канал». У різні періоди січня 2020 року відсоток по невиконанню національного продукту на каналі складав від 2% до 16%, тобто в ефірі «Нового каналу» було лише від 32% до 42% національних продуктів. Це змушує нас звернутися до менеджменту каналу та до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення із запитанням, чому законодавство було проігноровано.

Сподіваємося, що вже найближчим часом буде отримано відповіді, а поки закликаємо інші медіагрупи пам’ятати про нашу спільну відповідальність та докладати зусиль, аби конкуренція на ринку телебачення залишалась здоровою, а принципи партнерства завжди дотримувались.