
Відеосервіс Youtube вводить платну підписку на певні канали. Таку функцію введено з ініціативи популярних блогерів.
Як повідомляє Bloomberg, платна підписка буде доступна для каналів з понад 100 тисячами підписників.
Таким чином блогери зможуть заробляти не тільки від реклами, яка наразі є головним джерелом прибутку, а й безпосередньо від своїх фанів.
"Це спосіб диверсифікації доходів. Це те, про що просили творці роликів. Ми створюємо продукт пліч-о-пліч з ними", - заявив головний директор з продукту Youtube Ніл Мохан.
Читайте такожКількість користувачів Instagram перевищила 1 мільярд
Своєю чергою Facebook також почав тестувати функцію платних груп. Як повідомляє TechCrunch, вартість доступу до таких спільнот становитиме від 5 до 30 долларів США на місяць.
Функція буде доступна для великих спільнот. Адміністратор таким чином зможе монетизувати ексклюзивний контент, який він створює. Так, наприклад, в основній спільноті з'явиться можливість відправляти запрошення на підписку на екслюзивні майстер-класи, курси, тощо.
Найближчим часом нововведення випробують адміністратори обмеженого кола спільнот. Якщо експеримент виявиться успішним, така можливість стане загальнодоступною.
Як повідомляв УНІАН, з понеділка, 26 червня, у програмі Messenger для iOS і Android з'явиться відеореклама, причому з автоматичним відтворенням.