В імунній системі людини є певний мікро-орган / GoGetNews.info

Дослідники з австралійського Інституту медичних досліджень Гарван виявили структуру в імунній системі, яка «пам’ятає» всі попередні інфекції і вакцинації. Вона наповнена імунними клітинами різних видів, які реагують на патогени, з якими зіштовхнулося людське тіло.

Як пише Newsweek, «мікроорган» розміщений з зовнішнього боку лімфатичних залоз, щоб виявляти інфекції якомога раніше. Його вдалося виявити за допомогою передової технології під назвою «3D-мікроскопія», за допомогою якої вчені «фільмували» імунну систему в дії у тілі живих тварин.

Читайте такожУчені відкрили антитіло, яке змушує імунні клітини знищувати рак

«Це дозволило нам створити тривимірні знімки у реальному часі, скануючи «шари» лімфатичних вузлів у живих тварин, а також проводячи електронну томографію і сотень пацієнтів», - пояснив автор дослідження Трі Фан.

«Відтворюючи шари у вигляді тривимірного зображення і спостерігаючи за рухом клітин і тим, як вони взаємодіють одна з одною, ми змогли чітко виявити цю нову структуру», - пояснив він.