Radovсiс / Plos One

Про нове свідоцтво високорозвиненої культури неандертальців повідомляє Лента.ру з посиланням на журнал PLoS One.

Вісім пазурів орлана-білохвоста були знайдені понад 100 років тому на стоянцы неандертальців поблизу хорватського міста Крапіно. У 2013 році вчені з Хорватії та США ретельно вивчили артефакти (знайдені в запасниках загребського Музею природної історії) і з'ясували, що всі вони були відполіровані. На чотирьох пазурах також виявили надрізи. Ці щербини говорять про те, що кігті (і частина кісток, до яких вони кріпилися) були вирвані з орлиних лап, а потім надягнені на мотузку або сухожилля. Так з них зробили браслет або намисто, вважають вчені.

Це найдавніші прикраси у світовому палеонтологічному літописы. Те, що вони були створені за 80 тисяч років до появи на континенті предків сучасної людини, однозначно вказує на наявність культури у неандертальців, їх здатності до символічного мислення.