этот материал доступен на русском

Астрономи зафіксували повторювані сигнали з космосу

15:58, 14 серпня 2019
Наука та IT
2837 0
Вперше подібний сигнал виявили у 2007 році / фото nasa.gov

Про це йдеться в новому матеріалі, доступному в архіві електронних публікацій arXiv, передає Naked Science.

Читайте такожВчені NASA виявили у велетенського двійника Землі чималу атмосферу

Сигнали зафіксовані радіотелескопом Канадського експерименту по картуванню інтенсивності водню (CHIME).

Більшість з восьми виявлених FRB показували зниження частоти сигналу з кожним новим зареєстрованим спалахом. Вчені вважають, що їх вивчення пояснить природу космічних сигналів. На думку дослідників, деякі джерела сигналів більш активні, ніж інші.

Вперше швидкий радіосплеск виявили у 2007 році. Деякі дослідники вважають, що мова може йти про позагалактичні джерела, зокрема про злиття двох нейтронних зірок.

Існує теорія, що швидкі радіосплески можуть випромінювати деякі світила Чумацького Шляху. А одна з найоригінальніших версій - можливе земне походження Fast Radio Bursts. Однак багато вчених скептично ставляться до такого трактування, як і до пояснення природи FRB активністю гіпотетичного позаземного розуму.

Як повідомляв УНІАН, професор Янг-хе Чі з відомого Оксфордського університету заявив про те, що інопланетяни вже давно знаходяться на Землі.